top of page
  • תמונת הסופר/תIra Fradkin

חלל קטן שמרגיש גדול - טיפים להגדיל את הסלון שלכם

שחררו רגע ממה שסיפרו לכם, אם תכניסו עוד ועוד פריטים לחדר זה יראה עמוס..

אז זהו שלא בהכרח. הנה 4 כלים שיגרום לכל חדר להיראות יותר מרווח ואפילו להוסיף לתוכו פריטים.


מונוטוניות - תשמרו על פלטת צבעים אחידה במיוחד כשמדובר בריהוט הגדולים. זה רלוונטי לא רק לספות כורסאות מיטות , אלא גם למשטחים גדולים כמו קירות, רצפות ותקרות.

אל תפחדו להשתמש בטקסטורות שונות או בגוונים שונים, כל עוד הם שומרים על אותו טון של משפחת צבעים. אגב אני אישית אוהבת רצפות עץ, בעיניי זה מעניק תחושה של טבעיות וחמימות כמו גם תחושת גובה לחלל בכך שיוצר קונטרסט נעים.


גודל רהיטים - תשמרו על פרופורציה הגיונית בבקשה. אם כל הסלון שלכם הוא 4/4 מטר לא חייבים להביא ספה של 3.5 מטר או ספה עמוקה מאוד כמו ספות רביצה למינהן.


אני גם אוהבת להביא ריהוט שהוא קליל ומאוורר למשל על רגליים או עם ידיות עדינות.

תאורה - ברור שעל תאורה טבעית פחות יש לנו שליטה ואם החלל חשוך באופן טבעי הוא יכול להיראות כמו מערה. בכל מקרה כדאי שתדאגו לתאורה היקפית טובה עם ספוטים ופסי צבירה. המטרה היא ליצור פיזור של האור ולא למרכז אותו לנקודה אחת. אגב למרכז, זה בסדר אם זה מדגיש אזור מסויים אבל צריך לדאוג לאופציות נוספות עם הדלקות נפרדות.


אזורים - אחד הדברים החשובים שיכולים להגדיל תחושת חלל זה יצירת אזורים. למשל, אזור ישיבה בסלון ואזור פינת האוכל או אזור קריאה עם מנורה וספריה קטנה. לא צריך שיהיה המון אזורים, מספיק 2-3 כך שזה יצור תחושה שקורים כמה דברים בחלל אחד. כך הוא ירגיש מאוד מכיל. ניתן להגדיר אזור דרך תאורה, שטיחים או נגרות מיוחדת.


זהו.. זה מה שאני חושבת בעניין הזה. שתפו אותנו בטיפים שלכם



8 צפיות0 תגובות
bottom of page