top of page
  • תמונת הסופר/תIra Fradkin

האזור הכי שנוא עליכם בבית הוא אזור הכביסה!

ממחקר קטן שעשיתי גיליתי שרוב האנשים ממש לא סובלים את אזור הכביסה שלהם

הנה כמה הערות ששמעתי מהם

"מבולגן" "צפוף" "חם" "חסר אחסון" "לא נוח לשימוש" "מלוכלך" …

נראה שאנחנו מבלים רק מספר דקות ביום באזור הכביסה אבל אלו יכולים להיות מספר דקות מבאסות המשפיעות על החוויה הכללית שלנו בבית בעיקר בהקשר הלוגיסטי שלו.

מה גם שאזור הכביסה בדרך כלל נמצא בסמוך לאמבטיה של הילדים ואז הבלאגן פשוט זולג החוצה לאמבטיה וזה מטריף את כולם. אז מה עושים?

הנה כמה רעיונות איך להתמודד עם הצרה הזאת ..

  1. קודם כל והכי פשוט זה לתכנן נגרות. אני מתכננת ללקוחות שלי ארונות למכונות כביסה עם יחידת לאחסון. לעיתים אני משלבת בה מגירת כביסה ומקום למגב/מטאטא. כמובן אסור לשכוח את כל חומרי הניקוי שיש לנו אז תוודאו שיש מקום גם להם. אני אישית אוהבת לשים את המייבש מעל המכונה, כך נשאר לי מקום של כ 50-60 סמ בצד לאחסון נוסף. חייבת להגיד שאני מאוד אוהבת נגרות שסוגרת הכל, בלי מדפים פתוחים שרואים עליהם את כל הבלאגן.

  2. אם אתם לקראת שיפוץ או בשלב של תכנון בית חדש תשקלו לבטל לגמרי את המחיצה בין אמבטיה לאזור הכביסה, אני מאמינה שזה יתן לכם תחושת חלל מרווחת יותר וזה כמובן בתנאי שאתם עושים ארון כביסה!

  3. שוב אם אתם לקראת שיפוץ, תשקלו להוציא לגמרי את מכונות הכביסה מהאמבטיה. אולי אפשר לעשות מקום יעודי עם נגרות יפה במסדרון או במחסן. כך מקלחת תישאר מקלחת ויהיה יותר נעים בשני האזורים. אני מאמינה שברגע שהמכונות כביסה באזור יותר גלוי, לכולם יש יותר רצון לשמור עליו מסודר.

  4. כמה דברים קטנים לשיפור האווירה הכללית - דאגו לתאורה טובה וחזקה באזור הכביסה. זה גם יגדיל את תחושת החלל באופן כללי. אם יש לכם הרבה אור טבעי במהלך היום ונכנס חום שמגיע מהחלון במרפסת שירות, תשקלו לשים וילון גלילה האפלה כדי להוריד את החום ולהנעים את השהות בחלל. אם יש עוד מקום לעוד ארון, תעשו עוד ארון. ככל שיהיה יותר אחסון סגור כך יהיה יותר נעים ומסודר.

אם יש לכם רעיונות נוספים איך לשפר את החוויה באזור שירות, נשמח לשמוע מכם.





6 צפיות0 תגובות
bottom of page