top of page
  • תמונת הסופר/תIra Fradkin

המקום הכי אהוב על גבר בבית וכן זה שירותים אבל לא רק. (הכללות גסות בדרך, ראו הוזהרתם)

כשלמדתי לתואר שני בעיצוב, נדרשתי לעשות מחקר קטן עבור פרויקט גמר שלי. מה אני אגיד לכם.. למדתי כמה דברים מפתיעים שאני שמחה לשתף איתכם.

אז מהמחקר הקטן שעשיתי אכן עולה כי רוב הגברים מעדיפים לבלות בשירותים כמה דקות ביום בשקט עם הטלפון והם לא מתביישים להודות בזה :) טוב אין כאן הפתעה גדולה אבל יש עוד כמה דברים שגיליתי שגברים אוהבים.. מסתבר שלגברים ממש חשוב שתיהיה נקודה בבית שיוכלו להשקיף ממנה על כל המתרחש. הם אוהבים להיות בשליטה על החלל במיוחד אם יש ילדים בבית? מה גם שאם יש מנקודה זו זווית טובה לטלוויה אז מבחינתם המיקום הוא מושלם למקם בו כורסאת רביצה גדולה ומפנקת מושלם. גברים גם ממש לא אוהבים כשהישיבה המרכזית היא עם הגב לדלת. הגיוני סך הכל אבל לנשים ממש לא איכפת מהעניין (אולי כי אין זמן לשבת גם ככה ..) כשקראתי את זה הבנתי שזה מאוד מתחבר לטבע של האדם ולתפקידים ה"קלאסיים" של הגברים בתרבות האנושית. להתמקם במקום שממנו ניתן להשקיף על הבית, להיות בשליטה ובמקביל להנות מתוכנית טלויזיה טובה, באמת נשמע כמו חלום. גברים אוהבים לחוות את החלל במאקרו. פחות מעניין אותם איפה למקם את התנור או את השולחן צד, מעניין אותם דברים גלובלים.

הנה עוד כמה מקומות שמאוד חשובים לגברים 1. משרד ביתי שקט רצוי עם זווית או חלון לסלון (בהמשך לאותו עניין)

2. מחסן מסודר עם מדפים פתוחים, קופסאות, כלי עבודה וכו'. חשוב שיהיה מקום לכל הכלים שקנו והשתמשו בהם פעם אחת..

3.חצר גדולה לארח את החבר'ה, לעשות על האש, לגדל כמה עצי פרי ולתקן דברים.

בקיצור, אם אתם שוקלים לעבור בית או לשפץ תזכרו לתת דגש לדברים שחשובים לבן הזוג. אני למדתי שכאשר מתחשבים בצרכים של שני הצדדים באופן שווה היותר קל לגייס אותם לתהליך.


בפוסט הבא אספר לכם מה למדתי על מקומות אהובים של נשים, ולא זה לא המטבח.. יהיה מעניין..




5 צפיות0 תגובות
bottom of page