top of page
  • תמונת הסופר/תIra Fradkin

9 סגנונות בעיצוב פנים שחשוב להכיר


עולם עיצוב פנים מלא בסגנונות שהתפתחו במשך שנים, כאן תוכלו לקרוא על כמה מהחשובים מבינהם אשר נשמרו לאורך שנים. 1. סגנון מודרני עכשוי - לרוב סגנון של קווים נקיים עם חומריים כמו מתכת וזכוכית משולבים בתוך העיצוב. בדרך כלל אין הרבה אקססוריז אבל פה ושם משולבים פריטים עם קצוות מעוגלים. פלטת הצבעים היא דיי ניטרלית בשילוב חומרים חמים כמו עץ ומעט טקסטיל.

2. סגנון מילימליסטי - הוא סגנון נוקשה מבחינת הקווים הישרים. כל הגימורים מאוד מוקפדים והמטרה היא להחביא את כל מה שלא נחוץ בחלל. יש כוונה להשאיר את החלל נקי מאבזרים מיותרים ולאפשר פתיחות ונקיון. פלטת הצבעים היא נייטרלית ומינימום חומרים וטקסטורות שונות.

3. הסגנון התעשייתי - ההשראה לסגנון זה מגיעה ממבני תעשיה או מחסנים ישנים שעברו הסבה למבנה מגורים או מסחר. כפועל יוצא מזה ניתן יהיה לראות הרבה פעמים קורות ועמודים חשופים ללא גימור, צנרת חשופה, קירות משופשפים לרמת האבן ממנה הם בנויים. אביזרים של חללים אלו יכללו מנורות ברזל על שרשראות, תמונות גדולות לפעמים לא תלויות. הרעיון הוא להשאיר את המקום ללא גימורים מיוחדים. הצבעים יהיו מוכתבים ע"י החלל עצמו.


4. עיצוב שנות ה 50 - זהו סגנון עיצוב רטרו המושפע מעיצוב של ארה"ב בשנות ה 50. מאפייני העיצוב הם מינימליסטי, חם, בעל צורות ועיקולים התואמים את הטבע וגוף האדם. ללא פריטים מיותרים אבל עם חומרים שמתקשרים עם הטבע. פלטת צבעים מגוונת ולעיתים צבעונית למדיי.

5. סגנון סקנדינבי - סגנון זה של העמים הנורדים מתרכז בהארה של המקום. במדינות הצפוניות אור הוא מצרך נדיר לעיתים לכן הכנסה ושימור של האור הטבעי הוא חלק חשוב מאוד בעיצוב פנים שלהם. בסגנון זה נראה חלונות גדולים, חללים לבנים ואפילו ריצופים לבנים. יש שימוש רב במוצרי עץ והגימור שלהם הוא ברמה אומנותית. נקודות צבעוניות בולטות נראה בעיקר בטקסטילים, ואביזרי נוי מועטים.

6. עיצוב אקלקטי - סגנון עיצובי המאגד בתתוכו סגנונות, צבעים ותקופות שונות בעיצוב תוך כדי יצירת קונספט אחיד והרמוני. אין חוקים וצבעים מוגדרים בסגנון זה לכן, עבודת המעצב פה היא ליצור חוייה נעימה תוך שימוש בחומרים שונים.


7. סגנון צרפתי כפרי - זהו סגנון חם מאוד שכולל בתוכו מוטיבים של עיטורים רבים לחלל ובריהוט. הצבעים והטקסטילים כוללים צבעים כמו חום ואדום. בסגנון זה אפשר למלא את החלל ביצירות אומנות קלאסיות ואביזלי נוי מעוטרים. עיקר החומרים יהיו עץ וטקסטיל. הגימורים ישקפו את התקופה ויראו כמעט משומשים. 8. הסגנון הבוהמי - מאוד דומה רעיונית לסגנון האקלקטי אך אפילו יותר משוחרר ממנו. אין מחויבות לפונקציות בחלל. הישיבה למשל לא חייבת להיות בספה או קורסא אלה יכולה להיות על כריות ברצפה. הסטיילינג הוא אוסף פריטים מהעולם ואפילו משווקי פשפשים. הסגנון מלא בצמחיה טבעית בתוך החלל והצבעוניות היא אינסופית. 9. שאבי שיק - סגנון זה הוא איזושהי וריאציה קלילה יותר של הסגנון הכפרי צרפתי. גם פה נראה רהיטים משופשפים ועיטורים רבים בחלל וגם בריהוט. לעומת הסגנון הכפרי, הצבעים הם קלילים יותר ופסטלים. אפשר להגיד שהסגנון הוא יותר נשי וכולל פרחוניות וצבעוניות עדינה.



אלו הם הסגנונות העיקריים שמהם אנו שואבים השראה ליצירת סגנונות יחודים עבור לקוחות שלנו. ליצירת סגנון שמתאים לכם צרו קשר עוד היום

כל התמונות נלקחו מפינטרסט והן להמחשה בלבד

www.pinterest.com



16 צפיות0 תגובות
bottom of page